Čo o nás povedali hostia?

Svadobné duo A&M

Ako sa Vám páčila svadba ktorú robilo naše Svadobné duo A&M?

Napíšte do komentára svoje hodnotenie na Svadobné duo A&M alebo recenziu, čo sa Vám páčilo a či sme podľa Vás zvládli svoju úlohu.

4 komentáre:

  1. Ako DJ-i a starejší v jednom nám pripravili super program a ich spoločný tanec bol krásnou čerešničkou na torte. Počas príprav všetko uľahčovala ich ochota prispôsobovať program úplne podľa našich predstáv. Na svadobnú zábavu budeme vďaka Majkovi a Andrejke spomínať ešte dlhooo. Ďakujeme. Aďa a Palo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Každá nevesta túži po dokonalej svadbe a asi každá nevesta po svadbe nájde aspoň niekoľko detailov, ktoré by zmenila. Tiež by som zopár vecí urobila alebo zorganizovala inak, ale čo by som nemenila ani za svet, je výber DJ dua Ajky a Majka. Boli úžasní, postarali sa o skvelú atmosféru a zábavu a udržali ma na parkete do skorých ranných hodín :) Ďakujem. Bea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ako účastníci svadby, kde sa o zábavu svadobných hostí staralo práve DUO DJ Andrea a Marián môžeme vyjadriť s ich prácou maximálnu spokojnosť. Páčil sa nám výborný výber piesní, ich spoločný tanec ako kultúrny program, kým sme my starší oddychovali a naberali nové sily na tancovačky, ktoré vďaka nim trvali až do rána. Bola to výborná svadba s vynikajúcou atmosférou, svadba na ktorú nám ostali krásne spomienky, vďaka skvelým zážitkom. Ďakujeme. Vincent a Ľubica

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bol som ako hosť na svadbe kde nás zabávali Duo DJ Ajka a Marián a bol som maximálne spokojný. Skvelý mix muzičky pre všetkých. Aj na želanie zahrali a Marián ako starejší ukázal svoj organizačný talent aj zmysel pre humor. No a pri svadobnej tombole ktorú vymysleli som skoro pukol od smiechu nad cenami. Proste úžasný zážitok. Odporúčam každej svadobnej dvojici aby ich oslovili a spokojnosť je zaručená.

    OdpovedaťOdstrániť